Pouziti portu 8081 pro sluzbu httpd

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Wed Feb 28 14:18:44 CET 1996

> Date: Tue, 27 Feb 1996 15:49:47 +0100
> From: Barvenicek.Martin/4200/HSP at hsp6.ccmail.x400.cez.cz
> To: net at cs
> Subject: Pouziti portu 8081 pro sluzbu httpd
>
>      No ja bych pouzil standardni port80, ale bohuzel neni volny a proto
>      jsem prosil o radu a stale prosim.

Jestli se nepletu - standardni port pro http demona je port 80.
Takze: http://xxx.yyy.zzz/ bude vzdycky (?) klientem chapano jako
http://xxx.yyy.zzz:80/. Pokud vam na portu 80 bezi neco jineho
nez httpd, mate asi smulu. Pokud tam bezi jine httpd, lze nalezt
demony (CERN to umi, a urcite neni jediny), ktere dokazou dotazy
"presmerovavat", ale delat to v ramci jedne masiny se mi zda spatne.

Honza Prikryl

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098