SIGNATURE v PMAIL

Michal Vodicka vodicka at cslab.felk.cvut.cz
Thu Feb 29 02:57:26 CET 1996

On 28 Feb 96 at 19:00, Marek Stransky wrote:

> Muzete mi prosim poradit, ci spise vyjmenovat mozne pricniny, proc PMAIL
> nepripojuje inetsig.pms (soubor se signaturou) k odesilanym zpravam?
>
> Mam ucet ve na dvou serverech, na obou stejne nastaveni pmailu i stejny
> inetsig.pms. Na jednom to chodi a na druhem ne.

Meli jsme podobny problem, ovsem ve standalone konfiguraci, kdy jsme
pouzivali relativni cestu k mailboxu. Vsechno fungovalo, jen ty
signatury ne, pegas si tam neco pridaval (asi lomitko navic) a soubor
nenasel (autor odpovedel, ze mame pouzit cesty plne...). Myslim, ze
je tam chyba, ktera se projevuje jen v nekterych pripadech, mozna i
v tom vasem.

Co s tim? Zjistit, co se tam deje. Jak? Pustit neco, co dokaze
odchytat systemova volani na int 21h a zkusit odeslat mail. Pak se
podivat, proc se signatury nenasly -- melo by to byt jasne z chyby a
z parametru funkce, ktera ji zpusobila. Idealni pro tyhle ucely je
QA (Quaid Analyzer).

Jestli vam vyse uvedeny odstavec nic nerika, obratte se na nekoho z
vasich znamych, kdo pise systemove programy pro DOS...

Michal Vodicka