SIGNATURE v PMAIL

Miroslav Wagner WAMBI at Barbie.die.fmph.uniba.sk
Thu Feb 29 12:36:58 CET 1996

Dna 29 Feb 96 o 10:37, Ing. Rudolf Brdecka napisal(a):

>A ako to nastavit, aby to tam bolo stale?

Tak to asi tazko, aspon ja som na nic take nenarazil, ale to bolo
iba pri zrychlenej obhliadke.

Ale k tej signature by som este povedal, ze cim je kratsia, tym
lepsie. Podla akychsi neuzakonenych pravidiel sa hovori, ze by mala
mat cca 5 az 7 riadkov, inac je zbytocne pridlha a zabera v mailboxe
zbytocny priestor. Taktiez nie je velmi vhodne natahovat text do
velkej sirky, lebo niektore klienty na citanie posty potom neukazu tu
cast, ktora je mimo obrazovku a neda sa tam ani dostat (dokonca
udajne
niektore klienty zvladnu maximalne 64 znakov na riadok).

> [...]
>J |           and Measurement           ||             a merania             |
>J |  Faculty of Mechanical Engineering  ||        Strojnicka fakulta         |
>J |     Slovak Technical University     ||  Slovenska technicka univerzita   |
>J |                                           Nam. slobody 17, Bratislava    |

>J |    tel: ++42/7/397 193                                Slovakia           |

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL   : http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~wagner/
 E-mail: wagner at dcs.fmph.uniba.sk    Phone: ++42_7_720003 / 253