Virtualni clovek (off topic)

Petr Vanicek vanicekp at vinnetou.site.cas.cz
Wed Jan 3 12:53:55 CET 1996

On Jan 3, 12:47pm, Ladislav DOBIAS wrote:
> Subject: Virtualni clovek (off topic)
> Dobry den,
>
> nedavno jsem slysel v radiu, ze nekde v Americe rozrezali
> nejakeho zlocince na kousicky, ty nasnimali a vlozili do
> pocitace a udelali jakehosi virtualniho cloveka.
>
> Vysledek ma byt nekde na Internetu. Nevite nahodou kde?
> Nebo kde by se dalo sehnat neco podobneho?
>
> Zdravi
> Lada Dobias
> student CVUT FEL
>-- End of excerpt from Ladislav DOBIAS

Podle casopisu SILICON WORLD III/95 koupila Vojenska lekarska akademie v Hradci
Kralove cely balik fotek tech rezu. Kontakt na ne je napr: antos at pmfhk.cz.

Pokud je to nekde verejne, rad bych vedel, kde ja vim jen o jakesi databazi
rezu hlavy a mozku, s prihlednutim na ruzne choroby, je to ale vemi hezke.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|tel.: 	6605 2233               | UTIA AV CR                            |
|       6605 2364               | Pod vodarenskou vezi 4                |
|vanicekp at utia.cas.cz           | VSCHT Praha FCHI UFMT                 |
|vanicekp at vinnetou.site.cas.cz  | Technicka 5 Praha 6 	                |