Video on line

petr prenghy petr at aci.cvut.cz
Mon Jan 8 17:49:10 CET 1996

At 16:09 8.1.1996 +0100, you wrote:

>Asi je to naivni dotaz, ale neda se s tim neco delat?
>Vzdyt ty draty tam prece urcite vedou i primo!  :-)))
>
>Bohumil Chalupa, KFK MFF UK

Draty tam vedou (nevim co je mysleno tim "primo"), video on line ma linku
natahnutou do milana ke sve materske firme (sice nechapu proc tak tlusty
drat, kdyz italie zrovna na tom s konektivitou do zbytku sveta na tom neni
moc "za vodou", rekl bych spis naopak).
dalsi vec je poradek v routovacich tabulkach mezi vidni a amsterodamem.
nakonec take zalezi, kam to zrovna ma poket namireno z CESNETu. V kazdem
pripade email mezi mym kamaradem a nekym od jineho providera leti pres celou
evropu. Jinak je tomu s conetem, tady je natazena (tusim 64kbps) linka v
ramci tzv. peering agreementu. Jiste mi date za pravdu (uz jsem to tu jednou
psal), ze s tyden starym nezkusenym providerem (k tomu jeste pochybnym jak
puvodem tak cenou) nejde tuto dohodu podepsat (nemluve o tom, ze se musi oba
dva poskytovatele domluvit).

Ve spolek,    petr prenghy
              petr at aci.cvut.cz