Vyhledavani zdroju pro .cz [Re: .cz kontra .ostatni]

Daniel Docekal daniel at codalan.cz
Tue Jan 9 10:58:01 CET 1996

On Tue, 9 Jan 1996 10:21:36 +0100 you wrote:

>On Tue, 9 Jan 1996, Daniel Docekal wrote:
>
>  Mozna by alespon cast Vasich pozadavku splnil parker. Ma dve rozhrani,
>WWW a telnetovske. Ja pouzivam jen telnetovske -- telnet parker.vslib.cz,
>uzivatelske jmeno parker. Vyhledava na ceskych serverech.

Nesplnil :( je to STRASNE pomale, chrli to na me (pres telnet) mraky
odkazu (a pokud nahodou splnuji to co chci, tak plati to co uz jsem
jednou napsal - .cz prostredky [ne zdroje jak porad kazdy preklada
resources] jsou ponekud nespolehlive a je malo pravdepodobne ze se k
tem vecem vubec kdy dostanu) a nedava mi ani sanci ten odkaz nejak
zpracovat (jinak nez capture, rucne prepsat nebo printscreen)

kdyz napisu http://parker.vslib.cz - vybali to na me dalsi nechutnou
clickable mapu na kterou musim cekat tri minuty nez se nahraje cela
(proc jenom kazdy MUSi mit  clickable mapy). Po odkazu na www podobu
parkeru ani pamatky :( Pres tri dalsi volby jsem se k nemu dopracova a
co nedostanu - dalsi obrazek, na formular si nicmene musim JESTE
jednou kliknout a zase dostanu obrazky (dalsi, aby nahodou cache
nebylo pouzito) - a pak uz jenom cekam, a cekam (dve minuty), cekam
(trim minuty), cekam (konecne se neco objevilo) - dostal jsem stranku
odkazu kde sice KONECNE muzu kliknout a dostat (teoreticky) ten
soubor, ale stejne NEVIM co v nem je :( takze neco jako VSL ktere k
tomu dava popisy, nebo JUMBO ktere to dela taky by rozhodne neuskodilo
:( Minimalne bych tam alespon chtel videt DELKU toho co me ceka, i v
takovemto pripade mam smulu, takze nevim jestli to na me vybali kilovy
nebo megovy soubor.

Zkusmo jsem clicknul na
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/Docs/FAQs/ufos-and-aliens/ a jak jsem mohl
nakonec ocekavat - neni se s cim spojit. Takze zkousim neco co je na
vslib.cz a svete div se, to alespon jde :) akorat ze to sem leze
rychlosti asi tak 10k za minutu (oproti 100k za minutu kdyz to budu
tahat treba z rutgers.edu)

Schvalne uz jen tak dam hledat fixpack #16 pro OS/2ku - vec ktera lezi
na VSECH ftp ktere maji co do cineni s OS/2kou, nenasel ho.....

Proste a kratce - obratim-li se ven, dostanu vse snaze, rychleji a
pohodlneji.

Daniel

* Daniel Docekal, Computer Data a.s., Trebohosticka 2283
* 100 00  Praha 10, Tel. 42-2-7078325, Fax. 42-2-703875
* e-mail, daniel at mail.codalan.cz, or codalan at login.cz
* http://www.codalan.cz, ftp://www.codalan.cz