.cz kontra .ostatni

Daniel Docekal daniel at codalan.cz
Tue Jan 9 11:45:50 CET 1996

On Tue, 9 Jan 1996 11:16:28 +0100 you wrote:

>Tak jsem se tak trochu dival do logu na news.felk.cvut.cz. Mozna by
>bylo dobre si zamest i pred vlastnim prahem. Pokud nemate
>zaregistrovanu reverzni IP adresu, nemuzete pocitat s tim, ze vam
>public sluzby budou fungovat rychle (pokud budou fungovat vubec)

To je trosku zcestne tvrzeni, neni-liz pravda. Neni snad news serveru
jedno jakou mam ip adresu, kdyz i od me malickosti dostane?

>Tedy jinak, news.felk.cvut.cz ma povolen post pouze z domen .cz a .sk

Ale to je vporadku, news.felk.cvut.cz mi dovoli post, ja mluvim o
ostatnich co ten post nedovoli.

>denne a to nejenom z teto republiky ale i z okolnich statu a Vy jste
>(alespon pokud vim) jediny, kdo si stezuje na rychlost.

Ne, jediny opravdu nejsem a kdyz jsem se spousty lidi ptal proc je
news.felk tak pomaly, bylo mi odpovezeno ze je to normalni, ze jde o
nejpomalejsi news server v cechach - a bylo mi doporuceno se obratit
na jine news servery (coz jsem zkusil a musim rici ze jsou VSECHNY
rychlejsi a to dost znacne, ale bohuzel, nedovoli mi post). I takovy
news.stuttgard... je podstatne rychlejsi a to to jeste vlastne taham z
nemecka (a rozhodne na nem nechybi news skupiny ktere me zajimaji ze
vseho nejvic a tu nemoznost postnout neco holt ozelim).

>Presto, vlastni iniciative se meze rozhodne nekladou, a pokud
>vznikne na codalan.cz archiv, ktery bude lepsi nez ty okolni, budu ho
>jiste vyuzivat velmi hojne :-)

no, on na ftp.codalan.cz archiv je, 2GB ciste OS/2 veci, 1GB dalsich
veci, mirror hobbes, asi 100MB UFO veci a tak..... jedina nevyhoda
(zatim) - 28k8 dialup napojeni, ale to se taky zmeni.

One ten 1GB zase tak drahy neni.....

Daniel

* Daniel Docekal, Computer Data a.s., Trebohosticka 2283
* 100 00  Praha 10, Tel. 42-2-7078325, Fax. 42-2-703875
* e-mail, daniel at mail.codalan.cz, or codalan at login.cz
* http://www.codalan.cz, ftp://www.codalan.cz