Vyhledavani zdroju pro .cz [Re: .cz kontra .ostatni]

petr prenghy petr at aci.cvut.cz
Tue Jan 9 11:53:25 CET 1996

At 11:32 9.1.1996 +0100, you wrote:

>Ano, musime si rici, ze ackoliv se Cesnet cvhali kapacitou svych
>linek uvnitr i ven, je jeich kapacita dost vyuzita vlastnim provozem
>universit a to tak, ze pro komercni uzivatele uz toho moc nezbyva
>uvnitr a o linkach ven ani nehovorim - I kdyz jsou svetle okamziky
>:-). treba nasi linkou ven jsem mnohem pohodlneji v Nemecku, a i v
>Americe nez v Cesnetu. Takze treba velmi dobre zdroje ve FUNET.FI
>jsou pro mne mnohem zajimavejsi nez CESNET Mirrory. Ale to je nazor
>podepreny tim, ze zatim peering s Cesnetem nemame.

> [...]

Je mi jasny, ze vy jako provider nas budete poslapavat prave tvzenim, ze
university nas neumerne zahlcuji, aby jste dostali komercni zakazniky na
svoji stranu.
Neni tomu tak, mame 24 hodinovy monitoring a pri kazdem nadmernem zatizeni
se linka upgraduje. Pristi mesic to bude 1Mbps do vidne, kde se nyni zacina
experimentovat s TEN-34. Pocita se s touto rychlosti do konce roku i u nas.
Budu zvedavy, co si najdete za pomluvy potom !

petr prenghy
petr at aci.cvut.cz