Video on line

Tomas Kouba tomas at neo.cz
Tue Jan 9 12:57:58 CET 1996

> Podle mne tedy:
> ~~~~~~~~~~~~~~~
> 1) V Ceske republice zatim neni I-net ani nahodou masova zalezitost.

Masovou zalezitosti skutecne bohuzel neni, ale pokud se domnivate, ze
vsech 140 tis. uzivatelu Inetu v CR umi anglicky a rozumi pocitacum
(rozument myslim vice nez ovladat MS Word a Netscape), vratte se na
zem :-)

> 2) Uzivatel Internetu u nas typicky umi anglicky (jinak by mu I-net
>         byl, s prominutim, na...) a pocitacum spis rozumi nez
>         nerozumi. Nejsem si jisty, zda by nabidka info/sluzeb v
>         domene .cz nekoho sama o sobe prilakala k placeni tech
>         premrstenych cen, co si CESNET/INTERENET CZ uctuji. Osobne si
>         myslim, ze onen radovy user radsi da 500,- mesicne Bohemia
>         Netu, nez 3000,- CESNETU... Nevim jak vy, ale ja bych male
>         nove providery ani nahodou nezavrhoval. Diky za ne !!!

Ja male providery nijak nezavrhuji, spise naopak, uz jenom pro
vytvareni konkurencniho prostredi. Ovsem VOL neni maly provider,
spise je vetsi nez ostatni dohromady. Pokud vsichni umi anglicky,
nechapu z jakeho duvodu je vetsina WWW stranek v CR i v ceskem
jazyce... (nektere jenom).

Internet neni jenom ftp, www a irc, ale predevsim a to durazne
e-mail. O prinosech ostatnich sluzeb muzeme diskutovat tady v teto
konferenci, ale klasicka firma (nepocitacova) vyuzije predevsim
e-mail a zvedavci WWW.

Pokud si nechceme uvedomit, ze pocitace jsou pro lidi, kteri jim
nerozumi a ne naopak, vracime se do doby bilych plastu ve vypocetnim
stredisku.

Jinak preji vsem lidem dobre vule hezky den...

Tomas Kouba                    e-mail: tomas at neo.cz
Neokortex s.r.o. (CZ)          fax   : +42 2 6834141
Na rovnosti 2245/3             tel   : +42 2 6831285
130 00  Praha 3                        +42 2 6831785
IS ARISTOTELES                 URL   : http://www.neo.cz/