.cz kontra .ostatni

Michal Meloun MELOUN at miracle.cz
Tue Jan 9 14:12:23 CET 1996

> Co mi vadi vic, je 3-4denni zpozdeni v news na aci.cvut.cz (a
> potazmo na vsech cesnetskych serverech). Nevite nekdo, cim je to
> zpusobeno? Jak to vypada u ostatnich provideru?

Ano, tohle je opravdu problem. Primarni pricina je jednak v miste
odberu (Viden) a jednak v tom, ze primarni news server pro Cesnetovou
domenu funguje na nevhodnem pocitaci (IBM mainframe). Mam za to, (ale
je to jenom domenka) ze se situace zlepsi po upgrage linky do Vidne na
1 Mb a prestehovani primarniho news serveru. Obe dve akce jsou v
planu (linka prakticky ihned, s primarnim news serverem to asi nebude
tak uplne jednoduche).
                                    Michal Meloun