.cz kontra .ostatni

Daniel Docekal daniel at codalan.cz
Tue Jan 9 14:18:01 CET 1996

On Tue, 9 Jan 1996 13:56:23 +0100 you wrote:

>To je divne, SpiNet je pokud vim subprovider Internetu CZ a cekal
>bych ze bude smerovat zakazniky spis na news.eunet.cz.

Jo, ten jsem blahe pameti zkousel - odmitl me dokonce i na cteni.

>Cte-li vic lidi ve firme stejne newsgroupy, lze si udelat lokalni
>news server, ktery bude davkove komunikovat s providerovym
>serverem, potom pripadna pomalost az tak neboli.

Ja vim, ja si je ale ctu vice/mene sam a jeste doma :)

>Jsme takto pripojeni na "nejpomalejsi" aci.cvut.cz a LEDka na V34
>modemu pri NNTP prenosu neblika.
>Snad existuji news servery i na OS/2.

I to existuje, az na to najdu cas (a toho je malo), tak si ho na
mail.codalan.cz spustim a budu si to domu nosit na disketach :))))

Daniel

* Daniel Docekal, Computer Data a.s., Trebohosticka 2283
* 100 00  Praha 10, Tel. 42-2-7078325, Fax. 42-2-703875
* e-mail, daniel at mail.codalan.cz, or codalan at login.cz
* http://www.codalan.cz, ftp://www.codalan.cz