terminal server

Jiri Valenta p_c_ at praha1.ff.cuni.cz
Tue Jan 9 14:22:22 CET 1996

> mate prosim nekdo zkusenosti s terminal serverem Microannex firmy
> Xylogics ? Velmi urputne odmita komunikovat (coz u komunikacniho
> zarizeni je na povazenou :-( ). Chtel bych zjistit, jestli zavada
> je v te skatuli nebo ve mne.
> Problem je v tom, ze po pripojeni PC terminalu na seriovou linku TS
> tecou data jen do PC, opacne nic. Draty jsou (snad) vporadku a PC se
> tvari ze vysila. Otazka zni, jak poznat, zda je to odpaleny vstup nebo
> spis nejake specifikum tohoto zarizeni. Bohuzel je uz po zaruce.

	Mam tady microAnnex xl (soft. rev. 9.0) a propojovani fungovalo (a
zatim jeste funguje) v poradku. Zkusil bych k tomu pripojit normalni
terminal (nejprve na konzoli a potom vyzkouset i ostani porty) . Mam s tim
ale jiny problem. Potreboval bych na nej pichnout dve tiskarny a sdilet je
pres UN*X (OSF1) pro ruzne platformy (ostatni UN*X-y, W(h)o(k)nows 3.1 -
99.XX). Chtel jsem to udelat pomoci rtelnet-u. Hole texty chodi bez problemu
- (tedy Postscript - taky), ale ostatni binarky se mi cestou poskodi i kdyz
rtelnet volam:

rtelnet -trP annex01.ff.cuni.cz 7901 /dev/apar01

(to -t ma podle man pages zajistit transparentni rezim prenosu, ale zrejme
nezajistuje). Zkousel jsem si napsat takovy udelatko, ktere by to poslalo na
port 7901 (5901), ale bohuzel se to taky nejak poskozovalo. Proto se ptam -
ma tuto situaci nekde rozchozenou? (Zkousel jsem kontaktovat Xylogics. Maji
sice udelany support pres WWW, ale zrejme se na me pekne vy..... . Mistni
zastoupeni (firmu asi nebudu jmenovat) mi taky vubec neporadilo)

(podotykam, ze /dev/apar01 JE v RAW modu, takze by nemel nic prekladat, uz
me jenom napada, ze to nejak poskozuje telnet protokol (tomu by nasvedcovalo
i to, ze nefungovalo i to moje udelatko), ale s tim nemam zadnou zkusenost -
ma ji nekdo?)

--
	Jirka V.