Video on line

Tomas Hrdy markbbdo at markbbdo.anet.cz
Tue Jan 9 14:33:53 CET 1996

 Co vlastne VOL nabizi v CR? Z Webu
>jsem se nedockal nejake rozumne odpovedi v rozumnem case.
>
>Hodne zdaru a dobrou noc,

Nechal jsem si osobne od VOL jejich sluzby predvest. Je pravda, ze WWW
stranky z Cech je velmi neprijemne pouzivat, prave kvuli te strasne ceste
paketu. Naopak zdroje dostupne v USA je primo blaho pouzivat. Z Milana vede
do USA 5Mb linka a i v dobe velkeho provozu do USA (tzn. odpoledne naseho
casu) je odezva velmi slusna.

Tomas HRDY                                      MARK/BBDO, a.s.
email: markbbdo at markbbdo.anet.cz                Tomas HRDY
       thrdy at connectinc.com                     Klimentska 30
FIDO:  89:498/154                               110 15 Praha 1
phone: 42-2-231 15 06                           Czech Republic
fax  : 42-2-2481 0904