.cz kontra .ostatni

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Tue Jan 9 17:01:53 CET 1996

> Tedy upresnete, diky.

Loni jsem delsi cas pobyval na Novem Zealandu a v Australii.

Tyto zeme by byly perfektnim vzorem pro nasi telekomunikacn¡ soustavu
a doporucuji vsem zodpovednym blizsi studium.

Na NZ i v AUS existuji dve (nejmene) telekomunikacni firmy (statni Telecom
a ostatni soukrome, ovsem aspon jedna vzdy dosahuje velikosti te statni).

Konkurence ma za nasledek u nas nepredstavitelne vyhody pro jejich
zakazniky.

Spolecnosti se ve vsech mediich predhaneji v reklame. Napr. ktera firma
poskytuje vice DIRECT spojeni, ktera ma levnejsi spojeni po urcity vikend apod.

Kdyz vam treba NZ Telecom nezavede telefon do 24 hodin od pozadani, mate
dalsi mesic vsechno volani zdarma, protoze tim uznavaji svou chybu!

Proste boj o zakaznika je videt vsude.

A nevetsi bomba nakonec: VSECHNY mistni hovory jsou ABSOLUTNE zdarma!!!

Kdyz jsem si chtel ve Welingtonu (hl. mesto NZ) vyrit pristup do
Internetu, potreboval jsem:
- Pocitac: 	kdekoliv
- modem: 	v bazaru za 7 dolaru
- telefon: 	casove neomezene mistni hovory - zdarma
- pripojeni:	na mestskem urade bylo potreba vyplnit zadost,
		zavedeni uzivatelskeho (pres TELNET) uctu a mail schranky
		stejne jako provoz - zdarma
		(To samozrejme neplati pro komercni zprostredkovatele, kteri poskytuji
		sluzby za penize, ovsem s nepomerne vyssi urovni sluzeb).

...No, uz jsem toho dneska napsal az moc.

-tom-

PS: Real men don't ask for directions
     on the Information SuperHighway!

* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*     WWW: http://www.exprit.cz/~tomas/index.shtml       *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545652 *
* http://www.exprit.cz  (If modem connection is active!) *