pruchodnost Internetu

petr prenghy petr at aci.cvut.cz
Tue Jan 9 19:34:20 CET 1996

At 16:53 9.1.1996 +0100, you wrote:
>Dobry den,
>
>tak jsem si precetl mnoho mailu, jak je Internet malo pruchodny, News
>servery chodi pomalu, parker chodi pomalu, atd., atd., atd.
>
>Tak ja vam vsem neco povim:
>
>Racte se na chvilku prestehovat do Ceskeho Krumlova. Tomu se o
>nejakych pevnych linkach ani nesni. IP-pakety muzu posilat jedine pres
>modem a to ve 3. tarifnim pasmu do Prahy (Spinet). Kvalita linky
>Praha - Cesky Krumlov, nebo spis useku Ceske Budejovice - Cesky Krumlov je
>katastrofalni. Vubec se nepokousim tahat soubory vetsi nez 1 MB,
> [...]
dobry den

mel bych pro vas reseni, jsem zamestnancem Cesnetu (jak jiz z dnesni diskuze
mozna tusite) a mame pripojne misto v Ceskych Budejovicich. Reknu vam
souhrne nase podminky pro pripojeni: mesicne sluzba stoji 3000 kc bez
casoveho omezeni , prvni mesic mate zdarma, dostanete pristupove jmeno a
jednu emailovou adresu.
Nechci pusobit jako reklamni strasak, jestli chcete dal vyuzivat Internet CZ
nebo uvazujete o sluzbach vol - to je vase volba, ja se vam pokousim pomoct
tim co dobre znam, to jest bezproblemovosti nasich sluzeb bez mezimestskych
poplatku. Jsem prsvedcen, ze s nami si ten 1Mb urcite stahnete.
Dekuji a nevysvetlujte si tento email jako nejake reklamni lakadlo, chci vam
proste pomoct.

S pozdravem petr prenghy
            petr at aci.cvut.cz