.cz kontra .ostatni

Daniel Docekal daniel at codalan.cz
Wed Jan 10 12:56:51 CET 1996

On Wed, 10 Jan 1996 12:24:29 +0100 you wrote:

>Tady je asi ten zakopany pes.  news.felk.cvut.cz ma expiration time
>na valnou vetsinu skupin 2 tydny  na rozdil od 1 tydnu v Nemecku. Tim
>padem tahate o neco vice dat (asi tak dvakrat)

Tohle me fascinuje, jak (do haje zelenyho) muz tahat vic dat z cech
nez z nemecka, kdyz na OBOU serverech ma tataz grupa totozny pocet
nove vytvarenych zprav. Ja si to stahuju DENNE vazeny pane kolego a
abych byl takovy idiot abych si stahoval to co jsem uz cetl to
nehrozi....

Daniel

* Daniel Docekal, Computer Data a.s., Trebohosticka 2283
* 100 00  Praha 10, Tel. 42-2-7078325, Fax. 42-2-703875
* e-mail, daniel at mail.codalan.cz, or codalan at login.cz
* http://www.codalan.cz, ftp://ftp.codalan.cz