Made in Microsoft (WAS: Video on line)

Vladimir Lieberzeit lieber at cs.felk.cvut.cz
Thu Jan 11 08:47:16 CET 1996

> Skoro bych rekl ze nasledujici zmet nesmyslu bude made in Microsoft -
> Bill Gates by zaslouzil nakopat, neustale dostavam od lidi
> pouzivajicich WIn95 prilepene binarni data....

> atd......

Ano, je to made in Microsoft. Da se to samozrejme vypnout, ale osobne
na tom nevidim nic spatneho. Ta binarni data jsou dodatecne
informace, umoznujici (tem, kdo na to maji SW) formatovat zpravy,
pouzivat ruzne fonty a styly atd., proste udelat z holeho
neproporcionalniho textu rozumnou kulturni zpravu dnesni doby.

Muzete namitat, ze to neni zvykem a ze na to malokdo ma SW. Stejne
se ovsem namitalo (a leckdy jeste namita) proti MIME, ze? Pokud to
nekomu pripada od Microsoftu arogantni, zase jednou si vymyslet
vlastni standard a vykaslat se na cely svet, ma nejspis pravdu
(alespon ja s nim souhlasim). Existenci funkcni a pouzitelne metody
pro prenaseni "hezkych" zprav ale vitam.

V. Lieberzeit

| Ing. Vladimir Lieberzeit              | "Violence is the last refuge |
| LIEBER at CS.FELK.CVUT.CZ                |  of the incompetent."        |
| Department of Computer Science, FEL   |                              |
| Czech Institute of Technology, Prague |                Salvor Hardin |