Made in Microsoft (WAS: Video on line)

Daniel Docekal daniel at codalan.cz
Thu Jan 11 09:03:58 CET 1996

On Thu, 11 Jan 1996 08:47:16 +0100 you wrote:

>Ano, je to made in Microsoft. Da se to samozrejme vypnout, ale osobne
>na tom nevidim nic spatneho. Ta binarni data jsou dodatecne
>informace, umoznujici (tem, kdo na to maji SW) formatovat zpravy,
>pouzivat ruzne fonty a styly atd., proste udelat z holeho
>neproporcionalniho textu rozumnou kulturni zpravu dnesni doby.

To je velmi, velmi, velmi prakticke, ze dostanu neco, co mozna muze
precist JEDNO procento lidi, navic to dostanu v newsech kde kvalita a
delka tohoto privazku je nekolikanasobne delsi nez samotna informacni
hodnota toho k cemu se to vaze..

Navic nevim o tom, ze by Microsoft nejakym zpusobem dotlacil onen
paskvil alespon do RFC podoby a te by to nejak, jakkoliv, byt
nepatrne, bylo internet standardy podporovano......

Nicmene chapu, od priste ke kazde sve zprave budu pripojovat
uuencodovany 300k JPG s moji fotkou v TrueColor aby se vsichni mohli
podivat na muj usmev a meli lepsi naladu....... A tem co pouzivaji
jenom znakove terminaly (a nemohou si ji tedy prohlednou v plne krase)
prilozim ASCII ekvivalent...., since nebude tak peknej, ale zato bude
mit tak 2MEGA na zpravu...

Daniel

* Daniel Docekal, Computer Data a.s., Trebohosticka 2283
* 100 00  Praha 10, Tel. 42-2-7078325, Fax. 42-2-703875
* e-mail, daniel at mail.codalan.cz, or codalan at login.cz
* http://www.codalan.cz, ftp://ftp.codalan.cz