Czech in news [Re: Jak pouzivat news servery?]

Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický) <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Thu Jan 11 11:07:16 CET 1996

On Thu, 11 Jan 1996, Michal Meloun wrote:

> S newsy je situace podstatne horsi nez s mailem. Moje doporuceni je v
> newsech cestinu nepouzivat.

  Na jedne konferenci jsem slysel, ze NNTP protokol ma zachovavat osm bitu
(byla tim podporena zadost o to, aby dany program umoznoval zasilani
prispevku i s osmibitovymi zahlavimi). Moje zkusenost se zatim jedineho
prispivani do cz.jobs.offer byla takova, ze dve carkovana pismena v me
signature byla orezana (nevim zda pri prijmu nebo pozdeji; zasilal jsem to
-- doufam -- na csnews.vslib.cz). Chtel bych poprosit spravce serveru, aby
je pokud mozno ucinili pruchodne pro osmibitova data a spravce brany mezi
konferencemi a el. novinami v Liberci, aby, bude-li to mozne, zajistil
totez, pripadne i prekodovani prislych osmibitovych prispevku kodovanych
QP do 8bit. Pripada mi dobre postupne odstranovat vsechna omezeni
osmibitovych textu.

|  |  Bc. Vladimir Solnicky
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 6884677       Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-en.html