Made in Microsoft (WAS: Video on line)

Vladimir Lieberzeit lieber at cs.felk.cvut.cz
Thu Jan 11 23:00:44 CET 1996

> Pri komunikaci s Internetm??? Klienta nebo gateway?

Samozrejme klient.

Pokud nekdo pouziva vic prostredi (treba Netscape pod Win a PMail pod
DOSem), at sam rozhodne, ktere z techto prostredi by preferoval,
kdyby se musel omezit jen na jedno. Ja vim, ze je to znacne omezeni,
ale vymyslenim slozitejsich kriterii by se cela anketa prilis
zneprehlednila.

V. Lieberzeit

| Ing. Vladimir Lieberzeit              | "Violence is the last refuge |
| LIEBER at CS.FELK.CVUT.CZ                |  of the incompetent."        |
| Department of Computer Science, FEL   |                              |
| Czech Institute of Technology, Prague |                Salvor Hardin |