listserv na SCO

Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický) <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Mon Jan 15 09:59:25 CET 1996

On Fri, 12 Jan 1996, Miroslav Indra wrote:

> Radi bychom v nasi LAN, na stanici s SCO Unixem provozovali
> LISTSERV file server.
> Muze mi nekdo poradit, jak opatrit potrebny software?

ftp://ftp.utia.cas.cz/pub/unix/listproc6.0c.940712.0.sh

(posledni neprodavana verze; u nas bezi spolehlive asi dva a pul roku,
dokonce umoznila bez problemu prejit se vsemi konferencemi v chodu z
jednoho typu Unixu na jiny)

|  |  Bc. Vladimir Solnicky
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 6884677       Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-en.html