Tykani a vykani (was: Re: Re[4]: .cz kontra .ostatni)

Miroslav Bartosek bartosek at ics.muni.cz
Mon Jan 15 12:31:27 CET 1996

> Pavel Korensky <pavelk at dator3.anet.cz> wrote:
> Ja osobne mam tykani rad. Vykam pouze tehdy pokud nekomu nadavam nebo
> pokud na mne dela dojem blbce.

  -- Vy se opravdu takto ve svem obcanskem (mimo-Internetovskem) zivote
     chovate? Hm...

     Cesky (slovensky) Internet neni FIDO. Neni to spolek kamaradu ci
     'souznejicich' dusi;
     jde o podmnozinu normalni obcanske spolecnosti (komunikujici
     shodou okolnosti elektronicky), mela by proto pro ni platit
     tataz zakladni pravidla slusnosti jako pro normalni ceskou ci
     slovenskou spolecnost. A to plati i pro vykani/tykani.

     Nebo snad zacnete svemu profesoru tykat jenom proto, ze s nim
     nahodou nehovorite primo, ale telefonujete?

Mirek Bartosek
UVT MU Brno