NCSA telnet - BOOTP - bad udp checkum

Miroslav Wagner WAMBI at barbie.die.fmph.uniba.sk
Wed Jan 17 11:21:30 CET 1996

>S podobnym problemem jsem se u NCSA Telnetu setkal, ale pouze ve verzi
>2.3.08 (coz je tusim posledni verze :-)) a vyresil jsem to pouzitim nejake
>verze starsi...

Svojho casu ma chcel presvedcit jeden kolega, aby som nainstaloval
novsiu verziu NCSA telnetu a ono sa to s Bootp tvarilo dost divne,
niekde to slo a inde zasa nie. Potom sme sa pozreli na WWW a tam sme
nasli odkaz, ze sice FTP cast v tomto telnete je vylepsena a ma
opravene niektore chybicky, ale zasa BOOTP je nejaky chybny a nebezi
korektne, takze tym som pokusy o spojazdnenie ihned ukoncil a ostal
som na starej verzii. Takze "chyba nie je vo vas ale vo vasom
prijimaci" :-) teda v NCSA Telnete.

bye
Miro

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL   : http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~wagner/
 E-mail: wagner at dcs.fmph.uniba.sk    Phone: ++42_7_720003 / 253