krach ARTIA PEGAS PRESS a podvod - DULEZITE

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Wed Jan 17 17:43:05 CET 1996

> Neni mi prilis jasne co ma tento mail spolecneho s konferenci o vyuzivani
> sluzeb Internetu.
>   Michael Macek

Treba si nekteri lide od vyse zminenych jedincu objednali casopisy, knihy atd.
o Internetu ...............

Navrhuji si 50 trestnych bodu, ale taktez navrhuji, aby pripominky k tomu co
patri do konference nebo nepatri psal pouze "spravce" nebo "moderator" teto
konference. Zda se mi, ze posuzujicich vsevedu se tady objevuje nejak moc.

Zdravim
		Jarda Biolek

ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno	        Fax: +42 5 41235370
Kounicova 67a                 	   Tel./Fax: +42 5 41125166
601 90 Brno, Europe-Czech Republic  E-mail : biolek at ro.vutbr.cz