problem s modemem

Jan Kubr hkk at scretchy.czech.net
Thu Jan 18 21:48:13 CET 1996

zdravim,
vyskytl se mi tento problem: dostal se mi pod ruku pocitac Compaq se
zabudovanym modemem (jakasi 28.8 vyrobce neuveden) koupeny primo v
Anglii. Kolegove z Compaqu tvrdili, ze modem u nas nepujde (bohuzel
jsem s nimi osobne nemluvil a nevim proc). Kdyz jsem to zkousel,
vypadalo to, ze nechce ani zvednout linku. Jinak tento modem ma
moznost nastaveni ruznych statu (napr. Rakousko, Svedsko, Nemecko, UK
...). Cela vec mne prekvapila, alebrz jsem jiz videl u nas chodit
modemy z USA i Svedska. Jedine reseni ktere mne napada je, ze ten
modem jezdi vlevo, ale jak ho dostat doprava?
Prosim help.

		Diky
			-hk-
hk at czech.net