NoseyParker Plus Plus

Jiri A. Randus JIRI.RANDUS at vslib.cz
Fri Jan 19 11:33:48 CET 1996

Zdravim vsechny sitove delniky (drive `networkers')

Pred casem v teto konferenci probehlo nekolik kritickych pripominek
ohledne sluzby NoseyParker - pomalost, nevhodne WWW rozhrani apod.
Shodou okolnosti se tyto pripominky objevily prave v dobe, kdy jsem
zasadnim zpusobem predelaval vnitrni mechanismy vyhledavani. Vzal jsem je
tedy pri sve praci v uvahu a upravil jsem jak vyhledavani, tak vnejsi
vzhled.

Nyni ma tedy NoseyParker odezvu radove stokrat kratsi nez drive. Ma novy
WWW kabat, ktery by mel byt prijemnejsi i rychlejsi na prenos (Jedina
oficialni adresa je http://www.vslib.cz/parker.html. Opravte si prosim
sve odkazy). Protoze vsak jeste neni vsem dnum konec, chtel bych jeste
implementovat prinejmensim navrhovanou archivaci delek souboru a dat
vytvoreni. Rovnez tak bych chtel nejak omezit ono `chrleni odkazu' -
pravdepodobne zastavenim hledani po urcitem poctu nalezenych polozek.

Vice nez kdy jindy bych rad slysel vase komentare k NoseyParkerovi -
dobre ci spatne zkusenosti, navrhy i pripominky. NP jiz prekonal sva detska
leta, a nyni je cas z nej udelat `The Ultimate Search Engine' ;-)

S pozdravem
J.R.

 Jiri A. Randus                 Technical University of Liberec
 E-Mail: Jiri.Randus at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374        Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865        Czech Republic