presny cas - upresneni

Richard Drutarovsky drutarov at ccduck.ke.sanet.sk
Tue Jan 23 11:52:20 CET 1996

> Omlouvam se za nedorozumneni, jde mi o _lokalni_ sit bez moznosti pripojeni
> na Internet. Cele by to melo pracovat co mozna autonomne.

Krabicku s DCF prijmacom s pripojenim na pocitac cez seriovy alebo paralelny
port (nepamatam presne) inzerovala nejaka ceska firma niekolkokrat v
cervenom Amaterskom radiu v roku 1995. Sucasne ponukali aj programove
vybavenie (pre Novell a asi aj pre Win). Cena bola okolo 2500,- Kc.

Tamtiez, myslim ze v cisle 11/95 alebo AR A10/95 bol aj navod na amatersku
stavbu DCF prijmaca s pripojenim na seriovy port pocitaca.

Nemam zial pri sebe tie casopisy. Ak prejavite zaujem, mozem informacie
vyhladat presnejsie, ale najskor o tyzden.

							Drutarovsky