zoznam listserverov

Pavel Vachek TKPV at EARN.CVUT.CZ
Wed Jan 24 09:40:39 CET 1996

P. Lubos Batek se ptal:

>Dobry den,
>potreboval by som najst zoznam diskusnych skupin (najlepsie z celeho
>sveta). Hlavne o medicine, epidemiologii.... Moze mi niekto dat
>smernik?

Doporucuji prohlednout soubor MEDICAL RESOURCES (autor: Lee Hancock).
Jeho verse z brezna 1994 je k disposici na FTP serveru
ftp://earn.cvut.cz/public.200/medical.res
(username=`anonymous'; delka souboru asi 15 tisic radek).

Snad Vam to pomuze.
Zdravi Vas          Pavel Vachek, CESNET NIC.

P.S. Pokud nekdo vi o novejsi versi, budu taky vdecen za upozorneni.