stty

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Thu Jan 25 18:34:37 CET 1996

Hi net-aci!

Snazim sa dostat do terminalu slovencinu a mam takyto problem.
Nastavil som si klavesnicu tak aby mi generovala kody aj nad 128 (akcenty)
ale v terminaly mi to nejde ( v xed to ide ).
Myslim ze je to sposobene urezavanim vstupu priamo terminalom.
Tu je vypis stty -a:

speed 9600 baud, 20 rows, 80 columns
parenb -parodd cs7 -cstopb -hupcl cread -clocal -crtscts
-ignbrk brkint ignpar -parmrk -inpck istrip -inlcr -igncr icrnl -iuclc
ixon -ixany -ixoff imaxbel
isig iexten icanon -xcase echo echoe echok -echonl -noflsh -tostop
-echoctl -echoprt echoke
opost -olcuc onlcr -ocrnl -onocr -onlret -ofill -ofdel
erase  kill   werase rprnt  flush  lnext  susp   intr   quit   stop   eof
^?     ^U     ^W     ^R     ^O     ^V     ^Z/^Y  ^C     ^\     ^S/^Q  ^D

Vstup je nastaveny na cs7!
Ale ake bolo moje sklamanie ked som ho xcel pomocou stty zmenit na cs8.
Po prikaze stty cs8 bol vypis stty -a uplne rovnaky.
T.j nemozem pomocou prikazu stty zmenit nastavenia terminalu.
Aj ked som skusal ine volby nejde to.
Vie niekto cim to moze byt sposobene?
Nie je to nejaky bag sunos?

System: SUN SunOS 4.1.3
Shell: tcsh 6.06.00 (Cornell) 1995-05-13 (sparc-sun-sunos4) options 8b,dl,al,rh
Terminal: xterm

zdravi
                                                TheBenO (Ing. Peter Straka)
| KESP FEI STU Bratislava                       straka at kesp.elf.stuba.sk   |
| http://www.kesp.elf.stuba.sk/~straka/         straka at elf.stuba.sk        |
| Unix,Tcl,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,PowerMac,...Art,Zeny |