Packet Driver nad NDIS (nebo ODI) pro Win95

Jiri Valenta p_c_ at praha1.ff.cuni.cz
Fri Jan 26 10:48:16 CET 1996

	Off Toppic (-100b)
Zkousel jsem se obratit na konferenci o Win, ale bohuzel jsem nedostal
zadnou odpoved, tak to zkousim do sirsiho fora:
--
        Dobry den,

  potreboval bych poradit jak rozbehnout PacketDriver (nebo nejaky jeho
emulator - ndispkt (odpikt)) v DOS-okne (!WIN95!). Zkousel jsem odipkt: tam
mi system hlasil, ze mam vlozit disketu s Netware driver-ama (zadny s
dodavkou neprisel), tak jsem vzal puvodni podporu Netware-u (slo o lsl a
vlm), ale kdyz jsem zkusil spustit odipkt, tak zatuhnul cely system. Potom
jsem zkousel rozchodit balik ndispkt9 (nad NDIS3 - mozna tam by mohl byt
zadrhel, ze jsem to nezkousel nad NDIS2). Navod byl ale psan pro WfWg a DOS
- tak jsem to udelal stejne. Potom system sice netuhnul zato ale nebylo
videt, ze by nejaky ndispkt bezel. Ma s tim uz nekdo nejakou zkusenost? Nebo
nejaky jiny napad?

Spustit to jako DOS aplikaci s vlastnim config.sys a autoexec.bat sice
funguje, ale jak jiz byva dobrym zvykem boot (resp. hardware checking) trva
neskutecne dlouho, takze bych se tomu nejradsi vyhnul (kvuli kazdemu spusteni
aplikace bootovat 8-(().

Dalsi moznost by asi byl nejaky dual boot (DOS,W95), ale ja sam lilo
nepouzivam, takze s tim nemam zadnou zkusenost, jak nainstalovat lilo bez
linux-u. (Ale te prace: Vsechno smazat; zmenit partition; nainstalovat W95;
naistalovat DOS; a vsechny aplikace -  a to cca na 25 pocitacich)

        Budu vdecny za kazdou radu

P.S. Dodavatelska firma se tvarila, ze s nicim takovym nebude zadny problem,
kdyz jsem se jich na to pred dodavkou ptal, ale po dodavce mi byla dana
odpoved, ze si mam koupit Resource Kit a precist vse jak zapojovat Win95 do
jinych siti (nechce se mi ani do jednoho).

--
	Jiri Valenta
	LVT, FFUK
	E-mail: Jiri.Valenta at ff.cuni.cz