Packet Driver nad NDIS (nebo ODI) pro Win95

Jiri Valenta p_c_ at praha1.ff.cuni.cz
Fri Jan 26 15:05:57 CET 1996

> Proc lilo? Samy W95 obsahuji jakysi dual-boot. (v mem pripade "oktal"). Mam
> je naintalovany pres DOS. Pak nabizeji volbu "Previous version of MS-DOS".
> Tam by pak melo jit normalne v CONFIG.SYS natahnout NDIS drivery, pro pkt se
> mi osvedcil DISPKT9 (volne na kdektrem ftp). To by melo fungovat.
> Mate-li W95 na "holem" pocitaci, tj. nebyl na nem puvodne DOS,
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
	Prave, ze mam.

> i tak se nabiz i volba "Command prompt". Myslim, ze i sem by bylo mozno do

Tady presne nerozumim. Ma to byt MS-DOS Prompt (jeste se ve W95 vubec
nevyznam - mam to tady tyden a vyhybam se jim jak cert krizi)? Pokud ano,
tak aby vzal novy config.sys a autoexec.bat, tak boot-uje a tomu se chci
vyhnout (to mi funguje). Pokud to neni MS-DOS Prompt, tak se rad poucim
(navic ty W95 jsou C~esky' - takze si mozna nebudeme rozumet v
terminologii). Pak bych ani nemusel jet pres NDIS, ale muzu primo natahnout
packetdriver. Ja bych to potreboval tahnout pres stavajici NDIS nebo ODI
(W95).

> vpravit NDIS drivery zavadene v DOSu v CONFIG.SYS. To jsem zatim nezkousel

> Funguje to, zkousel jsem.

	Uuuf, to by byla parada - usetrilo by mi to furu prace, ale viz
vyse, jeste mi to neni jasne.

--
	Jiri Valenta
	LVT, FFUK