Lantastic a TCPIP

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Tue Jan 30 09:41:37 CET 1996

>   Dobry den,
>
>   prominte trochu offtopic dotaz.
>
>   Mam sit lantastic na nekolika pocitacich. Chtel bych jeden z nich
> predalat na linux. Od artisoftu jsem si stahl instalacky TCPIP for
> Lantastic. Pri instalovani vsak na souboru ARTITCP.exe vypisuje
> hlasku 'Unable extract licence of this file' a vsechny ostatni

Nebude to nahodou tim ze tu licenci nemate ?

> soubory se nainstaluji kromne vyse uvedeneho. Ten soubor se mi
> nakonec podarilo z archivu dostat. Po spusteni vsak vypise ze je to
> nelicencovana verse NOS. Nevite nekdo co stim?

Nejspis koupit licenci. Pochybuju ze by Artisoft nabizel na BBS ostrou
verzi neceho, za co chce hromadu penez.

>   Dalsi problem je s nastavenim. Pomoci ltcp-mgr vytvorim IP adresy,
> k jednotlivym IP priradim jmena stroju a uzivatelu. Po novem spusteni
> ltcp-mgr mi vsak hlasi, ze zadna konta neexistuji. Fak uz nevim co
> stim.

To bude nejspis vlastnost toho dema. Muzete to spustit, nakonfigurovat,
vyzkouset a ............ koupit, jinak je to nepouzitelne.

>   Blize ke stroji.
>   Lantastic V6.0, adapter AE-2, Na stroji se spusten server. Na
> kterem jsem mel jedno konto pro uzivatele. On kazdy pocitac v siti je
> konfigurovan jako server.

Na co to vlastne potrebujete, chcete sdilet disky z Linuxu pres Lantastic ?
Rekl bych ze to za ty penize nestoji, pokud se to koupi, tak 5 uzivatelu
stoji (nemylim-li se) asi 50kKc. Treba by Linux umel Netbeui ? Nevi nekdo ?
Kdyz uz umi i IPX.