PROXY

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Tue Jan 30 11:05:59 CET 1996

			Dobry den !
According to Batek Lubos.

> Dobry den,
> moji uzivatelia dost casto citaju pomocou WWW rovnake, dost velke
> stranky. Aby som usetril linky, chcel by som, aby pouzivali nejaku
> cache. Je to co myslim proxy server? Bol by som rad, keby mi niekto
> mohol povedat nieco blizsie. Konfiguracia siete: NW 3.11, stanice s
> WIN a Netscape, Linux s NSCA httpd_1.3. Diky.
Proxy server je sucastou CERN WWW servra
Mam ho odladeny aj na PC 486DX4/100 8MB RAM (nudzove riesenie pouzivam ako
"putovny" stroj pre prezentacie.
instalaciu najdete aj na ftp://ccsun.tuke.sk/pub/net/www/WWWDaemon_3.0.tar.gz
a	     ftp://ccsun.tuke.sk/pub/net/www/WWWDaemon/WWWLibrary_2.17.tar.gz

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk