PROXY

Libor Dostalek dostalek at pvt.cz
Tue Jan 30 12:05:07 CET 1996

On Tue, 30 Jan 1996, Batek Lubos wrote:

> Dobry den,
> moji uzivatelia dost casto citaju pomocou WWW rovnake, dost velke
> stranky. Aby som usetril linky, chcel by som, aby pouzivali nejaku
> cache. Je to co myslim proxy server? Bol by som rad, keby mi niekto
> mohol povedat nieco blizsie. Konfiguracia siete: NW 3.11, stanice s
> WIN a Netscape, Linux s NSCA httpd_1.3. Diky.

My pouzivame CERN. S jeho pouzitim mame 2 poznatky:

1. Mame asi 1500 aktivnich uzivatlu, kteri pres nej prochazeji, protoze
   nemaji jinou moznost. Na cache jsme dali 1 GB, s tim, ze soubory
   v ni udrzujeme 5 dnu. Zajimave je, ze tech 1500 uzivatlu je ten GB
   schopnych zaplnit jen na 50% - proste nemaji vetsi fantazii. A to
   tam cachujeme i ftp.

2. Jsou ale pripady, ze v cache neni cely soubor. Neveril jsem tom,
   ale asi je to pravda. S prechodem na novou verzi je ale techdle
   stiznosti podstatne mene - zatim jsem zadny pripad nevidel na vlastni
   oci.

			Libor