PROXY

Richard Drutarovsky drutarov at ccduck.ke.sanet.sk
Tue Jan 30 17:07:13 CET 1996

Zdravim!

Aj my.

> mozu tu vasu cache vyuzivat aj iny ludia?
> ak ano ako sa k nej ja dostanem????? (pripadne na iny cache???:)
Aby Vam proxy cache server usetril cas,

1. musite mat bezpodmienecne na neho vybornu konektivitu, presnejsie
povedane lepsiu ako na zvysok sveta,

2. musi byt intenzivne vyuzivany co najsirsou skupinou, aby bolo
pravdepodobne, ze ku dokumentom sa bude pristupovat opakovane.

Ak si taky server vo svojom okoli najdete, viac informacii o tom, co urobit
potom najdete na http://http-proxy.ke.sanet.sk:8080/

Dalej chcem poprosit spravcov inych proxy cache servrov, ak maju zaujem
zverejnit informacie o svojich proxy cache servroch, aby mi dali vediet.
Zaradim ich do zoznamu. Vdaka!

                                                   Drutarovsky