Lantastic a TCPIP

Vladimir Michl MICHLV at infnw.upol.cz
Wed Jan 31 20:21:26 CET 1996

> Nejspis koupit licenci. Pochybuju ze by Artisoft nabizel na BBS ostrou
> verzi neceho, za co chce hromadu penez.

  Po podrobnem podivani jsem zjistil, ze je to update z verze 1.0 na
1.1. Proto mi to nefunguje.

> Na co to vlastne potrebujete, chcete sdilet disky z Linuxu pres Lantastic ?
> Rekl bych ze to za ty penize nestoji, pokud se to koupi, tak 5 uzivatelu
> stoji (nemylim-li se) asi 50kKc. Treba by Linux umel Netbeui ? Nevi nekdo ?
> Kdyz uz umi i IPX.

  O sdileni disku mi ani tak nejde. Potreboval bych telnet na linux,
  ze vsech stroju, ktere jsou v siti. Bohuzel je to lantastic. Bral
bych i reseni uplne odbourat lantastic, ale vyuzit sitovych karet AE-
2, a jejich propojeni. Jestli to necemu pomuze, ty sit. karty jsou
prepnutelne do modu NE2000.

                                        Diky
                                              Vladimir Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Web:     http://risc.upol.cz/~michlv                              *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *