porizeni pevne linky

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Wed Jul 3 11:39:28 CEST 1996

> alespon, ze jste mi potvrdil ze busim na spravna vrata :-).

Mozna busite, mozna ne. Matne si vzpominam, ze kdyz jsme to vyrizovali, byly s
tim nejake trable typu: Nekam jsme se (dokonce) dovolali, ustne objednali a
dlouho bezvysledne cekali. Potom jsme cvicne zkusili nejake jine kontakty a
probojovali jsme se nekam (bohuzel se nepamatuju kam) a tam jsme se dozvedeli,
ze (prece?) to musime objednat tam a tam a oni to vyridi u dotycneho, ktery nas
predtim nechaval ulezet.

> pusto a mrtvo - uz tam volam treti den. Jeste zkusim to druhe cislo. Diky

S dovolanim na SPT mam podobne zkusenosti, kdysi mi po delsim bezvyslednem
volani na jednu jejich linku dobromyslne poradili na ustredne:"tam se dovolat
neda, oni to nikdy neberou, tam si musite zajit". Zatvrdil jsem se tehdy a
rozhodl se, ze si nejaky ten rok pockam na fungujici sluzby :-((( Chtel jsem
tehdy (patrne z rozmaru) cosi, co nebylo zivotne dulezite.

Toto bude asi (bohuzel) ten spravny zpusob.

Prohledal jsem slozku, kde jsou veci vztahujici se k pevne lince.
Dopis o zrizeni pevneho okruhu mame od MTTU, pani Pencova, ing Auersberger,
telefony 67142297, 67142273, fax 7984450.(z roku 1993!)
U pani Buresove z odbytu Telecomu mam jeste linku 2482 (???). Pripadne zkuste
pres ustrednu 1111, i kdyz tam vam mozna reknou, ze si mate prijit pesky.

Martin Postulka

P.S. my mame variantu pres dve ustredny za 2100, to se mozna nezmenilo