Jak pokracovat v prerusenem prenosu pomoci FTP

Michal Krsek krsek2 at toy.zcu.cz
Thu Jul 4 07:57:49 CEST 1996

>    S emwacem jsem mel take velmi tezke problemy. Zda se, ze FTP server na
> NTckach neni zrovna nic moc. Jednak rad pada a za druhe se mi ho nepodarilo
> prinutit navazat (v NcFTP).

NCFTP verze 2.3.0 ma skutecne problemy s navazanim spojeni s NT serverem.
Ostatni klienti chodi naprosto spolehlive (tedy v zavislosti na spojeni).
Pokud pouzijete 1.8.3, bude to OK. Pokud chcete neco kopirovat z NTcek,
zkuste zaexperimentovat se SAMBOU, dost serveru ma svoje disky exportovane
pres SMB a kopirovani je IMHO lepsi cesta nez FTP.

                        S pozdravem
					Michal