Jak pokracovat v prerusenem prenosu pomoci FTP

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Thu Jul 4 11:06:02 CEST 1996

Michal Krsek wrote:

> NCFTP verze 2.3.0 ma skutecne problemy s navazanim spojeni s NT serverem.
> Ostatni klienti chodi naprosto spolehlive (tedy v zavislosti na spojeni).

rek bych ze p.Docekal v csinfo-l na to mel jiny nazor.
(viz.archiv)

> Pokud pouzijete 1.8.3, bude to OK. Pokud chcete neco kopirovat z NTcek,
> zkuste zaexperimentovat se SAMBOU, dost serveru ma svoje disky exportovane
> pres SMB a kopirovani je IMHO lepsi cesta nez FTP.

To jako proc ?
Na to uz linka vliv mit nebude ?

Jinak o SAMBE vic najdete na:

http://lake.canberra.edu.au/pub/samba/samba.html

BTW:U nekterych NT sice muze pristup via. smb clienta vyvolat pad NT serveru,ale
snad to uz je vsude a maji vseci opraveno....

--
S pozdravem
   Petr Snajdr