Zrcadlo, ktera distribuce LINUXu ...

Jiri Polach POLACH at JH-INST.CAS.CZ
Mon Jul 8 13:15:11 CEST 1996

Snad  nejsem prilis  OFF: chci  naistalovat Linux  na PC, ktere by
slouzilo jako server pro vsechny TCP/IP sluzby (bootp, DNS, anony-
mous  ftp,  www,  ntp,  atd.)  a  melo  jen  nekolik uzivatelskych
accountu.

Poradil by mi tady nekdo, jakou distribuci mam zvolit ?

Uprimne  receno,  nechce  si  mi  prilis  hlasit  se do konference
o Linuxu  (uz   ted  mam  340   neprectenych  mailu  z   ostatnich
konferenci) ...

Diky. Jiri Polach.

/\/\/| UFCH                                            Jiri Polach
     O                Laboratory of Elementary Collision Processes
           J. Heyrovsky Institute of Physical Chemistry, Praha, CZ