WorldWide Live! Activating the Internet

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Wed Jul 10 12:27:27 CEST 1996

Ladislav Rudisar wrote:

> Na primy prenos "WorldWide Live! Activating the Internet" si Vas
> dovoluji pozvat spolecnosti Microsoft a Intergraph.
>
> Blizsi informace jsou k dispozici na URL:
> http://www.microsoft.cz/cze/calendar/9607tv/9607tv.htm
>
> Zdravi,

Vim,ze ohlaseni novych oprav v NT,Win95 a cem ja jeste vim nekoho zajima
a nekdo i potrebuje.ale jestli tohle neni komercni balast tak nevim ....
Rekbych,ze se o tom tu uz jednou mluvilo,ale zda se ze nadarmo.

BTW:Nechci byt kouasavy,ale mozna by bylo lepsi zamyslet se poradne nad
zabezpecenim v Ceske sporitelne - kdyz uz je to "nejlepsi reseni na bazi
produktu Microsoft" jak jsem nekde cet ( i kdyz kdyz to tak vemu tak je
to docela mozne ...) :-((((((((((((( Neni nad sit vice jak 1000 NT 3.51
a MS SQL server pripojenych na centrelni mainframe .......

,nez se snazit vecpat vsude ten svuj "marketing"....
           nebo budou zase "predvadet" jak pada Microsoft IE ???

BTW:Skoda,ze nikdo nezval na antimicrosofti demonstari,ktera udajne
 probehla na COFAXu ........

--
S pozdravem
   Petr Snajdr