WorldWide Live! Activating the Internet

Michal Krsek krsek2 at toy.zcu.cz
Wed Jul 10 14:16:27 CEST 1996

> Vim,ze ohlaseni novych oprav v NT,Win95 a cem ja jeste vim nekoho zajima
> a nekdo i potrebuje.ale jestli tohle neni komercni balast tak nevim ....
> Rekbych,ze se o tom tu uz jednou mluvilo,ale zda se ze nadarmo.

Hm ... Kdyby sis to precet poradne, vedel bys, ze se jedna o akci ne
nepodobnou propagacnimu vystoupeni panu od SUNu ohledne JAVY (nevyslovovat
dzava). Proti tomu se nikdo neohradil. proste jde o konferenci, ktera se
tyka celeho Internetu a ne o zadny produkt. Takze ohlaseni v tehle
konferenci povazuji za dobry skutek (i kdyz jsem do dostal ze vsech MS
konferenci :) ). Takze se mi zda, ze jsi ve svem 'spravedlivem hnevu' trosku
mimo misu :(

> BTW:Nechci byt kouasavy,ale mozna by bylo lepsi zamyslet se poradne nad

Tak nebud kousavy a koukej se podivat jestli na tvem superextra zabezpecenem
serveru nebezi nahodou petka sendmail ...

Bohuzel nekteri lide neznaji miru ... Pokud si budes chtit zaflejmovat
udelej to prosim privatne. prvni cast majlu nebyla vubec OFF topic, tkaze se
domnivam, ze do konference patri.

                          Mikey