WorldWide Live! Activating the Internet

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Wed Jul 10 15:24:12 CEST 1996

Michal Krsek wrote:

> Hm ... Kdyby sis to precet poradne, vedel bys, ze se jedna o akci ne
> nepodobnou propagacnimu vystoupeni panu od SUNu ohledne JAVY (nevyslovovat
> dzava). Proti tomu se nikdo neohradil. proste jde o konferenci, ktera se
> tyka celeho Internetu a ne o zadny produkt. Takze ohlaseni v tehle

;-)))))))) aha.
Jsou konference "o Internetu" a jsou konference o Internetu.
zatim jsem si nevsim,zeby Microsoft == Internet.

> konferenci povazuji za dobry skutek (i kdyz jsem do dostal ze vsech MS
> konferenci :) ). Takze se mi zda, ze jsi ve svem 'spravedlivem hnevu'
trosku

..a prave i proto ...

> mimo misu :(

Cas vynata z daneho URL:

Co dostanete ihned pi penosu:

      Windows NT 4.0 beta2
            Internet Information Server 2.0 Beta 2
      Microsoft Internet CD Vol.1
            Internet Explorer 3.0 beta 1
            Java Suppport for IE30 beta1
            Microsoft Mail and News 1.0 beta2
            Microsoft's New Proxy Server (code-named 'Catapult')
            Microsoft Search Server (code-named 'Tripoli')
            Microsoft Front Page 1.1 (trial version)
            ActiveX ControlPad and HTML Layout Control
            Microsoft NetMeeting 1.0 (Beta 1)
            Microsoft dbWeb 1.1
            Internet Explorer 2.01 (Mac and Win 3.1 versions)
            vechny prohlee a asistenty
            velk mnostv dokumentace

[..]

Pprava na "Nashville"

[........

Takze bude o internetu nebo o PRODUKTECH MICROSOFTU ?????

BTW:stejne cast daneho URL postrada smysl a logiku

"Server

Jednm ze zpsob jak pekonat otzky kompatibility mezi browsery je pout nov
monosti, kterou pinej
serverov technologie. Server-side scripting ! Vytven na mru itch Web
strnek
pro Vae zkaznky!
Jednoduch integrace databz ! Kontrola reklam na strnkch! Ve toto a dal
vylepen Internet Information
Serveru. Budete prvn kdo tuto technologii uvid a budou s n mt monost
experimentovat.

"

Nechapu jak moc souvis kompatibilita browseru se servery a uz vubec
nevim
jak
muze M$
mluvit o nejake kompatibilite s browsery a activeX dohromady.

Pokud "kompatibilita" neznamena "kompatibilita s Microsoftem" ...tomu
bych
se
moc nedivil,
tohle "pojeti" je o M$ obecne znamo....

> Tak nebud kousavy a koukej se podivat jestli na tvem superextra
zabezpecenem
> serveru nebezi nahodou petka sendmail ...

I kdyby tak co bezi na mem osobnim pocitaci muze byt jedno.
A data Ceske sporitelny to nejsou ! No kdo chce kam ..pujde do Ceske
sporitelny ....
kam pujde Ceske sporitelna ? To nikdo nevi ...a dobre ji tak.

 --
S pozdravem
   Petr Snajdr