Jak na listserver? (was: No subject)

xhajt03 at vol.cz xhajt03 at vol.cz
Thu Jul 11 10:53:37 CEST 1996

In <4rvt0t$lth at ns.felk.cvut.cz>, xhajt03 at vol.cz writes:
> [...]
.
.
.

 Do haje... Ten news reader mi uz zase blbne :-(((

 Tak znovu: Mohl by to byt treba i pocitac PC s OS/2 a programem
jmenem Mailing List Processor (MLP) - jde o freeware a lze ho najit
mj. na serveru Hobbes (ftp://hobbes.nmsu.edu/os2/tcpip - doufam) a
zrcadlech a nebo na ftp://ftp.cdrom.com/pub/os2/tcpip - jmenje se to
MLP???.ZIP

                       S pranim krasneho dne

                               Tomas Hajny, XHajT03 at mbox.vol.cz na Internetu