Virus Good Times je tu opet

Dusan Malik malik at mbox.bts.sk
Fri Jul 12 13:16:24 CEST 1996

At 10:49 12.07 1996 +0200, Juraj Panko wrote:
>				Dobry den !
>According to Petr Snajdr.

>Ja si takuto policiu predstavit viem, a dost ma pri tej predstave mrazi
>okolo chrbtice.
>
>(BTW: podla zakona, ktory schvalil v minulom tyzdni parlamet SR,
>je ZAKAZANA REKLAMA NA POCITACOVYCH sietach. Isty poslanec isteho hnutia
>napisal do isteho "dennika blizkeho vlade", ze je to kvoli tomu, ze "na
>pocitacovej sieti INTERNET sa objavila reklama na znovuobnovenie
>Ceskoslovenska" Citat prevzaty z daneho dennika, na poziadanie poslem
> [...]
Prosim o smernik.  Reklama je zakazana na vsetkych sietach?

  1. Domacich
         a) prevadzkovanych domacimi subj. (sukr. alebo iba  statom
podporovanymi)
         b) prevadzkovanymi zahr. subj.
  2. Medzinarodnych
       -ak si domaci subj. umiestni reklamu prestupi zakon v pripade 1a i 1b ?
       - ak si ju precitam prestupim ho tiez?

       Zda sa, ze skutocne IQ predkladatelov i odsuhlasovatelov  podla
stranickej prislusnosti (nic ineho poslanci vacsinou nie su) takehoto zakona
este neobsahuje aspon zaklady informatiky.  Som zvedavy ako by to chceli
kontrolovat. I ked.....
Vsetko je mozne.

                                   Malik