Internet privacy (was:Re: Virus Good Times je tu opet)

Pavel Korensky pavelk at dator3.anet.cz
Wed Jul 17 10:13:50 CEST 1996

Borek Lupomesky <borek at diaspar.ujep.cz> wrote:

>    Ja se domnivam, ze to doopravdy vedi jen lide z nejuzsiho autorskeho
> tymu. Ono, zdrojove texty od operacniho systemu jsou prvni dulezitym
> predpokladem soukromi pocitacoveho uzivatele. Zde ma Linux velke PLUS.

Ano, to je duvod proc pouzivam pro pristup k Internetu vyhradne Linux a dalsi
doprovodne programy.

> provideru
>
>    Myslis jako ze je hodne probrany?

Az neskutecne. Z hlavy bych si vzpomel na x skupin ktere sem bud vubec nechodi,
nebo chodi nejak divne prosevane. Ja jsem si kvuli tomuhle problemu musel
predplatit news feed u providera v USA, protoze nikdo tady to nedokazal nebo
nechtel resit. Takze mam sice pomalej feed, ale zato mam pristup k cca. 20.000
skupinam.
Ze skupin ktere vicemene nechodi jsou to napriklad
alt.binaries.pictures.erotica.*, nektere alt.sex.*. Prosevane jsou napriklad
alt.sex.stories.
Skupiny ktere nechodi snad vubec jsou treba alt.binaries.warez nebo
alt.binaries.warez.ibm-pc.

>    Ja take. Podle me by melo jit hlave o uzavirani vsech techto
> nechranenych mist, ktere jsem vyjmenoval (plus sifrovany filesystem apod).

Muzeme skusit neco vymejslet.

Zdravi PavelK