BSS na NOVELLu

Stanislav Jelen JELEN at VSZ.CZ
Wed Jul 17 12:56:18 CEST 1996

> Dinosaurus (dino at gr.spt.cz) wrote:
> : Cau vseci,
>
> : s kolegou se snazim rozjet na NOVELLu 3.11 BBSku a potreboval bych poradit,
> : jak tam rozchodit telnet demon, aby byla pristupna z Internetu. TCP/IP
> : protokol uz mi bezi, ale nenasel jsem v manualu zminku o telnetu.

Zatim jedina sluzba typu telnet demon pro novell, se kterou jsem se
setkal, umoznovala pristup na consoli serveru pomoci telnetu. Je to
soucast baliku s nfs (presny obchodni nazev si nepamatuji). Obavam
se, ze to ale asi nechcete ...

>  Pokial sa nemylim, tak Novell je file server a nie aplication server, takze
> dost tazko prodpokladat ze sa nanho nahlasite a zacnete pracovat.
> Ved aj ked sa hlasite na bnovell z lokalnej siete, tak tahate len subory,
> vsetko potrebne na komunikaciu mate na PC a nie na noveli.
> Avsak aj napriek tomu si myslim, ze nejakym sposobom by to mohlo fungovat,
> ved clovek je tvor vynaliezavy. Prajem vela stastia pri rozchodeni BBS-ky.
> Bye Miko

Skutecne jde na serveru delat mnohe. V NLM je skryta sila presilna a
mraziva.
Me (a mozna nejen me) by zajimalo, kde ze takovy hezky modul (BBS
pro novell) roste.

                                        Stanislav Jelen

| Kamycka 1068             |                                        |
| 165 21 Praha 6           |        Ustav vypocetni techniky        |
| tel. (02) 338 4330       |       Ceska zemedelska universita      |
| fax. (02) 338 3325       |                                        |