BSS na NOVELLu

Josef Kaderka kade at mrkev.vabo.cz
Wed Jul 17 13:28:55 CEST 1996

> Fungovat by to teoreticky (!!!) mohlo.Neco jako telnetd na Novell nekde
> na inetu

Opravdu, telnetd pro NW existuje; zkuste telnet cs.vabo.cz :-).
NW je samozrejme predevsim file server, cili je otazka, co by se
melo po pripojeni k nemu telnetem stat - spustit nejaky shell?
A co by ten shell mel delat? Jedine snad misto telnetd v obvyklem
smyslu spoustet nejakou aplikaci, treba zminenou BBS.

| Josef Kaderka                                 kade at vabo.cz    |
| katedra automatizovanych systemu          tel. 05/41182704    |
| veleni a informatiky                      fax. 05/41182987    |
| Vojenska akademie Brno                                        |
| Kounicova 65,  612 00 Brno                          OK2PWD    |