Mail SW

Ludek Babor babor at hq.glavunion.anet.cz
Thu Jul 18 15:50:13 CEST 1996

On 18 Jul 96, RadekS at exchange.oasa.cz wrote about "Mail SW":

> ve firme ctu postu z Internetu v MS Exchange client (Win95) s pripojenim
> na Exchange server. Tady se mi moc libi Inbox Assistant, ktery dokaze
> tridit doslou postu dle ruznych parametru (odesilatel, subj., ...).
>
> Rad bych neco podobneho i domu, ale tahle vlastnost je vazana na
> Exchange server, kde probiha vlastni trideni.
>
> Nevite nekdo o vhodnem SW, ktere umi tridit Inet postu tahanou dial-upem?

Jestli ma to "trideni" znamenat, ze se zpravy rozhodi do zvlastnich
"prihradek", tak by mohl stacit Pegasus Mail. Je to freeware a daji se mu
napr. nastavit filtry na zpravy podle subj, odesilatele, obsahu zpravy aby
dotycnou zpravu zkopiroval, presunul do nejake slozky, vytisknul
forwardoval, spustil program, atd. ...
Nejbliz je asi na ftp.vslib.cz/pub/mirrors/pegasus, soubor WINPM233.ZIP.
Spolupracuje s WINSOCK ...

S pozdravem
    Ludek Babor                         E-Mail: Babor at Glavunion.anet.cz
    OS manager                          E-Mail: Ludek.Babor at Glavunion.anet.cz
    Glavunion, a.s., Teplice            Tel: +42-417-343085
    Sklarska 450                        fax: +42-417-29247
    416 74 Teplice