Podivny koniec list-u dec-l

elzet at bajt.cz elzet at bajt.cz
Tue Jul 23 03:56:28 CEST 1996

IM>     Pred casom spontanne vznikol mailing-list dec-l, hlavne vdaka
IM>     nespokojnosti niektorych ludi s vyrobkami a hlavne sluzbami firmy
IM>     DIGITAL. Subject "kde zdrbnout Digital" zaujal asi 25 ludi.

IM>     Vy si pisete svoje spravy pre rovnako zmyslajucich .... celkom Vas to
IM>     bavi ... a zrazu pride "Velky Brat" a pomocou "konstruktivnej
IM>     komunikacie" na "osobnom stretnuti" Vas umlci ...
IM>     Neviem ako Vam, ale mne sa to nepaci ...

IM>     Pretoze vznikli aj ine mailing-list-y zaoberajuce sa tou-ktoru firmou,
IM>     berte toto ako varovanie ze je dost mozne a budete musiet hajit svoje
> [...]

Probuuuuh, proc se nechate zastrasovat jakoukoli firmou?! Jednak je ji
houby po tom, co je obsahem vasi posty (byt jde do listservu apod.),
jednak muze do stejneho listservu reagovat na kritiku.

Proste se na ne vykaslete. Kdyby nekdo takhle proti mailovym listum
postupoval v USA, ucinil by ze sebe totalniho dementa.

L. Zajicek